MENADŽERSKE VEŠTINE U SALONIMA LEPOTE
Online i In-house obuka i savetovanje
MENADŽERSKE VEŠTINE U SALONIMA LEPOTE
Teme obuke:
2.Veštine komunikacije. Vizualna
komunikacija. Stilovi ponašanja. Asertivno ponašanje. Odnos sa klijentima.
3. Delegiranje poslova i radnih
zadataka. Upravljanje vremenom. Sprečavanje i rešavanje konflikata. Modeli
prodaje usluga. Strategija poslovanja salona lepote.
4. Ergonomija radnog mesta.
Mišićno-koštani poremećaji pri radu. Položaji tela pri radu. Analiza pokreta
pri radu. Problemi sa vidom. Ergonomska uputstva za "rad bez bolova".
Preventivne vežbe.
Cilj obuke:
- Upoznavanje
sa planiranjem, dizajniranjem i implementiranjem stategije brendiranja i značaj
stvaranja dobre organizacione kulture salona.
- Poboljšanje kvaliteta komunikacije između zaposlenim.
Razumevanje neverbalne komunikacije i i
savladavanje tehnika asertivne komunikacije u cilju boljih odnosa sa
klijentima.
- Poboljšanje radne atmosfere, timske umreženosti i
funkcionalnosti tima da sa što manje utrošenog vremena se poveća produktivnost i efikasnost.
- Upoznavanje
sa strategijskom analizom i metodama za lakše planiranje i kontrolu aktivnosti.
- Preventiva zdravlja zaposlenih i smanjenje nepotrebnih pokreta i pogrešnih položaja pri radu jer zbog nepravilnog položaja tela pri radu 71% zaposlenih u salonima lepote ima probleme sa vratom, leđima i bolovima u rukama što dovode do umora, iscrpljenosti, stresa i bolovanja.