MENADŽERSKE VEŠTINE U SALONIMA LEPOTE

 

Online i In-house obuka i savetovanje

MENADŽERSKE VEŠTINE U SALONIMA LEPOTE


Teme obuke:


1. Brendiranje salona lepote.

2.Veštine komunikacije. Vizualna komunikacija. Stilovi ponašanja. Asertivno ponašanje. Odnos sa klijentima.

3. Delegiranje poslova i radnih zadataka. Upravljanje vremenom. Sprečavanje i rešavanje konflikata. Modeli prodaje usluga. Strategija poslovanja salona lepote.

4. Ergonomija radnog mesta. Mišićno-koštani poremećaji pri radu. Položaji tela pri radu. Analiza pokreta pri radu. Problemi sa vidom. Ergonomska uputstva za "rad bez bolova". Preventivne vežbe.


Cilj obuke:

  • Upoznavanje sa planiranjem, dizajniranjem i implementiranjem stategije brendiranja i značaj stvaranja dobre organizacione kulture salona.
  • Poboljšanje kvaliteta komunikacije između zaposlenim. Razumevanje neverbalne komunikacije i  i savladavanje tehnika asertivne komunikacije u cilju boljih odnosa sa klijentima.
  • Poboljšanje radne atmosfere, timske umreženosti i funkcionalnosti tima da sa što manje utrošenog vremena se poveća produktivnost i efikasnost.
  • Upoznavanje sa strategijskom analizom i metodama za lakše planiranje i kontrolu aktivnosti.
  • Preventiva zdravlja zaposlenih i smanjenje nepotrebnih pokreta i pogrešnih položaja pri radu jer  zbog nepravilnog položaja tela pri radu 71% zaposlenih u salonima lepote ima probleme sa vratom, leđima i bolovima u rukama što dovode do umora, iscrpljenosti, stresa i bolovanja.

Na Vaš zahtev organizujemo seminare i višemesečne kurseve. 

Video klip o seminaru



Total Pageviews

Popular Posts